Panaszkezelés
Bármilyen panasz esetén kérjük forduljon vevőszolgálatunkhoz bizalommal az alábbi elérhetőségeken keresztül:
Telefonszám: 06 20 211 88 88 (Hétköznap 9-16.30 óra között ingyenesen hívható)
Email cím: [email protected]
Ügyfélszolgálatunk készségesen segít bármilyen felmerült kérdésben.
Panaszkezelésről bővebben az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat.
Békéltető testületi eljárás
Amennyiben nem ért egyet döntésünkkel, kezdeményezheti a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület eljárását, melynek feltétele, hogy előzetesen cégünkkel a vita rendezését megkísérelje.
Békéltető Testületek elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Fogyasztóvédelmi eljárás
Amennyiben panasza kezelésével nem ért egyet, fordulhat a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi szervhez is, Területi hatóságok listája: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
Bírósági eljárás
Legvégső esetben bírósági eljárást kezdeményezhet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.